05-07.10.2017
  • 5-7.10.2017
  • #WMW2017
  • #WMWPRO

Konferencja

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego i Narodowe Centrum Kultury mają przyjemność zaprosić na II edycję konferencji poświęconej eksportowi muzyki pn: „Music Export Conference”. Współorganizatorem konferencji, podobnie jak w ubiegłym roku, jest Miasto Stołeczne Warszawa, a gospodarzem miejsca konferencji – Centrum Kreatywności przy ul. Targowej 56 w Warszawie.

Konferencja odbędzie się w dniach 5-6 października, natomiast wydarzenia muzyczne towarzyszące konferencji potrwają od 5 do 8 października 2017.

Podobnie jak w ubiegłym roku, partnerem konferencji jest stołeczny festiwal Warsaw Music Week, w ramach którego odbędą się koncerty showcasowe znakomitych polskich artystów oraz gości z zagranicy, a także warsztaty Warsaw Music Week Pro dla przedstawicieli polskiej branży muzycznej.

Tegoroczna konferencja będzie obfitowała w warsztaty twórcze skupione wokół songwritingu i kolaboracji międzynarodowej.

W SKRÓCIE:
5-6 PAŹDZIERNIKA 2017
Centrum Kreatywności. ul. Targowa 56, Warszawa
WSTĘP WOLNY / KONIECZNA REJESTRACJA: rejestracja

Szczegóły:

  • W dniach 1-4 października odbędzie się obóz songwriterski dla polskich twórców zainteresowanych eksportem, podczas którego polscy artyści, kompozytorzy, producenci, wykonawcy, będą mieli okazję współtworzyć utwory ze znakomitymi gośćmi z zagranicy. Rezultaty pierwszego obozu zostaną zaprezentowane pierwszego dnia Music Export Conference.
    UWAGA: podczas konferencji ogłosimy konkurs dla polskich twórców zainteresowanych udziałem w II obozie songwriterskim, który będzie miał miejsce w dniach 4-8 grudnia w Warszawie.
  • Jak się przygotować do udziału w targach womex 2017? Jak najlepiej wykorzystać obecność na nich oraz co należy zrobić po ich zakończeniu, by jak najefektywniej wykorzystać targi dla promocji zagranicznej? O tym wszystkim będzie można porozmawiać podczas drugiego dnia konferencji, w ramach której odbędą się warsztaty poświęcone przygotowaniom do udziału w targach WOMEX.
  • Spróbujemy podsumować, co wydarzyło się na przestrzeni ostatniego roku na polskim rynku muzycznym, na rzecz zwiększenia eksportu polskiej muzyki, a także zastanowić się jakie działania powinny zostać podjęte w przyszłości, by polscy twórcy mogli w jeszcze większym stopniu zaistnieć za granicą.
  • Porozmawiamy o dotychczasowych i nowych instrumentach wsparcia MKiDN dla branży muzycznej, a także o badaniach eksportu polskiej muzyki. Zaprezentujemy pierwsze rezultaty programu Rozwój Sektorów Kreatywnych, w tym projektu Music Export Poland.
  • Podsumujemy zmiany na polskim rynku muzycznym na tle rynku światowego. Porozmawiamy o drugim największym rynku muzycznym na świecie – Japonii, oraz najbardziej perspektywicznym rynku dla eksportu muzyki – Chinach. Zastanowimy się jakie szanse i wyzwania stają na drodze twórcy do zaistnienia w Azji.
  • Poddamy analizie aktywność międzynarodową polskich wydawców muzycznych, a także rolę rozgłośni radiowych w promocji eksportu muzyki.
  • Przyjrzymy się festiwalom showcasowym i zmieniającej się roli targów muzycznych. Porozmawiamy również o roli miast na rzecz wspierania twórców w budowaniu ich pozycji w kraju i za granicą, sieciach współpracy, a także o kolaboracjach międzynarodowych i songwritingu.

——————————

Wstęp na konferencję jest bezpłatny, jednak konieczna jest uprzednia rejestracja: rejestracja

UWAGA: W przypadku zbyt dużej liczby chętnych pierwszeństwo udziału w konferencji przysługuje profesjonalistom branży muzycznej (artystom, menadżerom, dystrybutorom, wydawcom, promotorom, etc.) zainteresowanym eksportem polskiej muzyki.

About
Kontakt
Social