14-15.12.2018
  • 14-15.12.2018
  • #WARSAWMUSICWEEK

WMW PRO

Warsaw Music Week Pro to część Warsaw Music Week poświęcona edukacji i networkingowi. Projekt powstał w 2015 roku jako kontynuacja konferencji muzycznej New Directions. Warsaw Music Week Pro skierowany jest do młodych artystów oraz przedstawicieli branży muzycznej. Jego celem jest doskonalenie umiejętności, podnoszenie kwalifikacji, rozwijanie kompetencji kadr kultury, propagowanie najlepszych praktyk oraz wymiana doświadczeń. Uczestniczą w niej będą przedstawiciele przemysłu muzycznego z Polski, jak i zaproszeni specjaliści z innych krajów Europy.

Chcemy nie tylko edukować, ale również inicjować wymianę doświadczeń i współpracę pomiędzy artystami, managerami, dziennikarzami, instytucjami i organizacjami kultury.

Program Warsaw Music Week Pro obejmuje część warsztatową dla profesjonalistów, wykłady i prezentacje dla młodych artystów i menadżerów oraz ogólnodostępny cykl seminariów i spotkań dedykowany młodzieży i studentom wiążącym swoją przyszłość z sektorem kultury i przemysłem muzycznym. Jego celem jest wstępna edukacja młodych kadr oraz przybliżenie tajników działania rynku muzycznego. Liczymy, że wykłady, pełne interakcji spotkania i warsztaty zachęcą do poszerzania swojej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji.

W tym roku przygotowaliśmy:

WARSZTATY DLA MENADŻERÓW, ARTYSTÓW, PROMOTORÓW:

Od 2016 roku Warsaw Music Week realizuje program nieformalnej edukacji młodych menadżerów i artystów,
którzy właśnie rozpoczynają swoją karierę na rynku muzycznym. Edukacja odbywa się w postaci warsztatów i
prelekcji. Ich celem jest praktyczne poznawanie tajników rynku muzycznego, ćwiczenia dobrych praktyk i
wypracowywanie mechanizmów oraz procedur, które ułatwią funkcjonowanie i poruszanie się w rynku
muzycznym. Warsztaty i prelekcje uczą prowadzenia współpracy z artystami, instytucjami kultury lub
partnerami zagranicznymi, a także podnoszą kompetencje w obszarze uprawianego zawodu. Prowadzącymi
warsztaty są menadżerowie muzyczni z wieloletnim doświadczeniem praktycznym.

Warsztaty odbywają się w małych kilkunastoosobowych grupach, i wymagają aktywnego zaangażowania ze strony uczestników.

WYKŁADY I PREZENTACJE DLA MENADŻERÓW, ARTYSTÓW, DZIENNIKARZY MUZYCZNYCH:

Cykl wykładów i prezentacji, których celem jest przybliżenie i prezentacja polskich, jak i zagranicznych instytucji
kultury, a także organizacji działających w przemyśle muzycznym.
Prowadzącymi wykłady i prezentacje są osoby reprezentujące te instytucje – specjaliści z wieloletnim
doświadczeniem, zarówno krajowym i zagranicznym.

W części końcowej będzie istniała możliwość zadawania pytań.

SPOTKANIA Z WAŻNYMI POSTACIAMI RYNKU MUZYCZNEGO
Jest to cykl spotkań przybliżający funkcjonowanie przemysłu muzycznego. Zaproszeni goście to
dziennikarze, artyści, menadżerowie, promotorzy i wydawcy. Opowiedzą oni o swoich
doświadczeniach zawodowych, jak i osobistych związanych z pracą w branży muzycznej. Chętnie
podzielą się swoim spostrzeżeniami, jak też udzielą rad młodym artystom, twórcom i
menadżerom, jak mądrze poprowadzić swoją ścieżkę zawodową.

Uczestnicy spotkań będą mogli zadawać pytania zaproszonym gościom.

O NAS
Kontakt
Social Media